Witam. Ostatnia aktualizacja mojej gry
The Construgert była dość dawno. Kilka (dokładnie 2) dni temu postanowiłem, że napiszę tą grę
od nowa, tym razem dużo lepiej, niemal całkowicie zmieniając dawną mechanikę. Większość tego co już było w jedynce napisałem jeszcze raz w prawie nie zmienionej formie, ale oprócz tego mocno powiększyłem mechanikę gry, dodając takie rzeczy jak:
- strzelanie,
- ulepszanie pocisku (którym się strzela),
- zdrowie gracza (które można za punkty rzemieślnictwa sobie odnawiać),
- pseudo-3D dzięki czemu można walczyć na trójwymiarowej scenie i chodzić w 4 kierunki,
- animacja gracza,
- i wiele, wiele innych. :)
Oto wynik mojej pracy: http://hostuje.net/file.php?id=94e721935f684e2aeaa2d836836e2f17
Miłej zabawy! :)
Zrzuty z gry:
Wróciłem :)
OdpowiedzUsuńPamiętasz tamte filmy z twoich gier?
Przeszłem na anglojęzyczny kanał, ale mogę potestować grę ;)
Czy to wada że możesz wystrzelić tylko jeden pocisk, a na wystrzelenie następnego pierwszy musi zniknąć?
Jest też kilka błędów:
Usuń1. Nie ma tła w menu (a w grafice znalazłem)
2. Po co mieć Diamentowy Kilof skoro niema tej tęczowej materii
Mam jeszcze taką propozycję:
Czy pocisk w czasie posiadania maksymalnego poziomu mocy mógłby mieć kolor pomarańczowy ;)
Ten komentarz został usunięty przez autora.
UsuńI jeszcze dwie rzeczy.
Usuń1. Gra ma crasha po 15-20 minut gry
2. Po co ulepszać pocisk po poziomie 6 skoro tamten stworek ma tylko 100 HP?
Im coraz większy postęp, tym szybsze są crashe
Usuń1. Takie ma być tło, tamto znalazło się w Grafice przypadkowo. 2. Ale będzie. :) 3. Będzie zmieniał wygląd co 5 poziomów. 4. Na crash-e niestety nic nie poradzę. 5. Ale będą inne stworki.
UsuńTo dobrze że będą jeszcze inne, bo ciągłe zwalczanie Kolcostworka po jakimś czasie nudzi
UsuńWłasnie zaimplementowałem 1/2 szansy na dwa K. na jednej planszy, to też w jakis sposób urozmaici rozgrywkę.
UsuńZapraszam do wspierania projektu na Warsztat.GD: http://warsztat.gd/projects/the_construgert_2/info
Dłuższe bitwy by były ;)
UsuńA i jeszcze zauważyłem taką rzecz, że za każdym razem jak Kolcostworek obrywa od pocisku, to dostajesz 25 punktów rzemieślniczych, a im mniej razy musisz strzelić w niego żeby zginął, tym mniej od niego się dostaje tych punktów
Projekt wspomożony o 50+ punktów
UsuńTen błąd poprawię, gdy dodam znajdźki wypadające ze stworków. A za punkty dziękuję.
UsuńCzekam na kolejny update ;)
Usuń