wtorek, 23 grudnia 2014

The Construgert 2 - BETA 0.1

Witam. Ostatnia aktualizacja mojej gry The Construgert była dość dawno. Kilka (dokładnie 2) dni temu postanowiłem, że napiszę tą grę od nowa, tym razem dużo lepiej, niemal całkowicie zmieniając dawną mechanikę. Większość tego co już było w jedynce napisałem jeszcze raz w prawie nie zmienionej formie, ale oprócz tego mocno powiększyłem mechanikę gry, dodając takie rzeczy jak:

  • strzelanie,
  • ulepszanie pocisku (którym się strzela),
  • zdrowie gracza (które można za punkty rzemieślnictwa sobie odnawiać),
  • pseudo-3D dzięki czemu można walczyć na trójwymiarowej scenie i chodzić w 4 kierunki,
  • animacja gracza,
  • i wiele, wiele innych. :)

Oto wynik mojej pracy: http://hostuje.net/file.php?id=94e721935f684e2aeaa2d836836e2f17

Miłej zabawy! :)

Zrzuty z gry:







12 komentarzy:

  1. Wróciłem :)
    Pamiętasz tamte filmy z twoich gier?
    Przeszłem na anglojęzyczny kanał, ale mogę potestować grę ;)
    Czy to wada że możesz wystrzelić tylko jeden pocisk, a na wystrzelenie następnego pierwszy musi zniknąć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest też kilka błędów:
      1. Nie ma tła w menu (a w grafice znalazłem)
      2. Po co mieć Diamentowy Kilof skoro niema tej tęczowej materii

      Mam jeszcze taką propozycję:
      Czy pocisk w czasie posiadania maksymalnego poziomu mocy mógłby mieć kolor pomarańczowy ;)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. I jeszcze dwie rzeczy.
      1. Gra ma crasha po 15-20 minut gry
      2. Po co ulepszać pocisk po poziomie 6 skoro tamten stworek ma tylko 100 HP?

      Usuń
    4. Im coraz większy postęp, tym szybsze są crashe

      Usuń
    5. 1. Takie ma być tło, tamto znalazło się w Grafice przypadkowo. 2. Ale będzie. :) 3. Będzie zmieniał wygląd co 5 poziomów. 4. Na crash-e niestety nic nie poradzę. 5. Ale będą inne stworki.

      Usuń
    6. To dobrze że będą jeszcze inne, bo ciągłe zwalczanie Kolcostworka po jakimś czasie nudzi

      Usuń
    7. Własnie zaimplementowałem 1/2 szansy na dwa K. na jednej planszy, to też w jakis sposób urozmaici rozgrywkę.
      Zapraszam do wspierania projektu na Warsztat.GD: http://warsztat.gd/projects/the_construgert_2/info

      Usuń
    8. Dłuższe bitwy by były ;)
      A i jeszcze zauważyłem taką rzecz, że za każdym razem jak Kolcostworek obrywa od pocisku, to dostajesz 25 punktów rzemieślniczych, a im mniej razy musisz strzelić w niego żeby zginął, tym mniej od niego się dostaje tych punktów

      Usuń
    9. Projekt wspomożony o 50+ punktów

      Usuń
    10. Ten błąd poprawię, gdy dodam znajdźki wypadające ze stworków. A za punkty dziękuję.

      Usuń