czwartek, 25 grudnia 2014

Aktualizacja - BETA 0.2

Pobierz: https://drive.google.com/file/d/0B9CUfmN9H-QtSGlldmF4eGkwV28/view?usp=sharing

Lista zmian:

  • Dodałem 1/2 szansy na dwa Kolcowniki w jednym sektorze,
  • dodałem nową rudę: rudę Tęczowej Materii: za wykopanie jej otrzymuje się 100 Punktów Rzemieślnictwa; wymagania: diamentowy kilof,
  • dodałem nowy kilof: Tęczowy Kilof: pozwala na kopanie jeszcze w tej wersji nie istniejącej rudy Czerwonej Materii, otwiera przejście na jeszcze w tej wersji nie istniejący 2 poziom kopalni,
  • zmniejszyłem ceny początkowe zdrowia i podniesienia poziomu pocisku,
  • zmieniłem nieco system podnoszenia cen w ekwipunku,
  • od teraz co 5 poziom pocisk zmienia swój kolor,
  • poprawiłem kilka błędów.

Zrzuty z gry:

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Narazie gra idzie dobrze... a przyokazji 1/2 szansy? są rzadsze :/
      Zabiły mnie, ale na szczęście straciłem tylko Punkty Rzemieślnictwa a nie jak kiedyś cały postęp utracony
      Crashe nadal występują, a po crashu nagle wciągle nawalały się podwójnie i mnie znów zabiły
      Czasami jak ginę spadam na nie ponownie

      Usuń
    2. to spadanie na nich jest wadą, nie da się uciec od nich

      Usuń
    3. czemu przy diamentowym kilofie nadal pisze że możesz się nazwać zawodowcem?

      Usuń
    4. I tak najgorzej jest gdy dwóch Kolcostworków szarżuje na gracza. Trudno ich wtedy pokonać

      Usuń
    5. To jest losowanie z przedziału 0-1, jak jest jeden, to są dwa, jak 0 jest jeden. 50%. :)
      PS. Co do nagrywania tej gry to w Frapsie trzeba ustawić FPS na 99999 i wtedy nie będzie żadnych lagów. :)

      Usuń
    6. Nagrałbym kiedy wyszłaby wersja 1.0.0
      A z tymi crashami to one zdarzały się nawet bez nagrywania :/
      Ale cóż, postęp idzie :)

      Usuń